Ahad, 24 Mac 2013

Bagaimana untuk dapatkan kulit yang flawless dengan cara yang cepat?


Assalammualaikum....
Sekarang ni ramai betul yang sangat-sangat teruja untuk dapatkan kulit yang cantik atau lebih tepat lagi....FLAWLESS....and the more important is dengan cara yang MUDAH dan SINGKAT.....
Sape yang tak teruja kan....dengan cara yang mudah dan singkat je dah boley dapat kulit yang diinginkan....ohhhh....EXCITED!!!!

Ok korang untuk dapatkan kulit yang FLAWLESS ni korang xperlu nak makan pills...jamu n etc....
it's just
DI HUJUNG JARI
YESSSSSSSS
DI HUJUNG JARI

untuk pengguna phone SAMSUNG @ ANDROID....korang boleh download application
PHOTO WONDE

untuk I PHONE aku tak sure nama application dia apa BUT i'm pretty SURE that ade application untuk korang jadikan kulit krang jadi FLAWLESS. ...

untuk blackberry...so far aku tak jumpa....rasanya macam tak ada...:-)lol...

ok korang, just pegi kat google play store....dan dah boley start download ye....then bila korang dah snap pictur korang boleh la edit-edit gambar korang nak flaw kan kulit....nak hilangkan tanda jerawat....nak besarkan mata....nak tambah blusher...nak kuruskan muka....nak runcingkan dagu ke...macam-macam boleh ye uollss.....
it's so easy....sume dihujung jari okey....dengan application ni...korang boley dapatkan kulit yang FLAWLESS dengan seawal 2 minit....hehehe...:-)

Actually aku tak tau pun tentang wujudnya application ni...so bila orang-orang ni upload pic dia orang...wow cantik nya kulit dia orang....
esp yang jual produk tuk kulit jadi cantik...so rata-rata aku tengok kulit dia orang mesti flawless gila...hinggalah one day aku tengok instagram aku jumpa 1 instagram tu...,(aku tak ingat insta sape masa tu aku tengok- ya usia semakin betambah begini lah....lupa aje...:-)) ade orang komen kulit dis cantik...then dia bagi tau...tu dia edit guna application photo wonde...so aku apa lagi...

pegi la kat google play store...search = = » photo wonde = = » download!!hehehe

so dulu masa aku tak tau....aku memang TIPAH TERTIPU la kan...TAPI SEKARANG aku bukan TIPAH TERTIPU LAGI...[eh apa aku merapu ni], so korang sapa-sapa yang tak tau tu...boley la download PHOTO WONDE sekarang dan edit la picture tu sampai puas hati ye....:-)
OK!!!ENJOY!!!





tadaaa...ni la hasil dia....

sila download okey

Tiada ulasan:

Catat Ulasan