Rabu, 28 Ogos 2013

CARA UNTUK KURUSKAN PIPI YANG MACAM BELON



Assalamualaikum semua...
Wah lama betul la hamba tak mengupdate blog ni
Kenyang sangat kot makan sebab tu malas....
ZzzzzZzZzzzz....sebab banyak sangat kot attend open house

So memandangkan pipi i semakin segar bugar dah jadi macam belon ni ha...
senior aku nya perumpaan lagi bagus dia kata macam bola pingpong

sumber google



sumber google

apa perasaan bila tengok cermin tengok pipi macam 2 objek kat atas ni...tak keruan bukan
so dengan pantas aku tanya pak cik google macam mane nak kuruskan pipi ku yang segar bugar ni

1. cubalah buat senaman muka dengan menyebut A, E, I, O, U beserta dengan mimik muka sehinggalah rasa lenguh2 menjengah...

2. boleh juga buat gaya muncungkan bibir (mesti biasa buat kan...snap picture bajet comel...hahhaha) dan nganga mulut seperti mau makan burger bakar abang burn...:p

3. jangan gelak besar 2(di tujukan khas untuk diri aku)..sila jadi wanita melayu terakhir selepas ini!!tet!!

4. kunyahlah CHEWING GUM...

btw aku penah dengar orang  kata pipi chubby ni AWET MUDA ... ish aku tak mau la dengar kata orang tu...sebab aku rasa itu DUSTA semata....tet

kalau baby pipi tembam tu aku suka sebab memang best la nak cubit2 pipi dia...bunyi kejam...:p

comel tak saya ?? :p
Note : selamat mencuba k ^_^

1 ulasan: