Rabu, 27 Mei 2015

MAGNUM KUALA LUMPUR




Korang semua mesti dah advance kan...kalau mention Magnum ni mesti masa awal2 depa bukak dulu uolls dah p serbu dah...
Aku baru 1st time p...padahal seremban ngan mid valley bukan jauh sangat pun ....
hahahahaha meh gelak kat aku ...
Kebetulan masa tu ada job street buat career fair tu...so alang2 memang terus masuk je la 

staff dia sangat friendly!




aku memang peminat vanilla so aku pilih fruitty loops :) 

oh btw, instead of korang pilih design yang dah ada dekat menu book depa, korang boleh pilih toppings korang sendiri tau ... boleh pilih 3 harga dalam RM 9.xx bagi aku berbaloi kalau nak rasa!!

nasib baik masa kami sampai tak ramai orang, tak payah beratur pun dat time ... and guess what, lepas je kita orang duduk ramai pulak orang q ... kawan aku, Ain siap cakap we all memang penarik rezeki .. lol 

kalau korang on diet boleh jugak masuk sini, kawan ko makan aiskrim, ko minum je la air kosong yang dia bagi tu hehehe sebab dia akan provide 1 gelas air kosong utnuk setiap belian magnum .. :p


sebabkan ade 1 topping tuk fruitty loops tu dah habis, so dia suruh aku pilih 1 lagi topping tuk ganti yang habis tu so aku pilih manik yang gold colour tu ... memang marvelous ...


ni kawan aku, ain pilih topping dia sendiri ,ceh dia dapat 2 kot button magnum tu ...

mine , 1st bite

mine !

dah habis, jom balik!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan