Selasa, 16 Januari 2018

DRAMA VS NOVEL : LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU


Assalamualaikum semua 


Sekarang memang trend kan novel di dramakan , aku pulak memang kaki novel...hurmm dulu sekarang macam krik krik krik je...hehehe
Bukanlah cakap novel tu krik krik, aku je yang macam krik krik sekarang sebab nak baca je ngantuk 
ha camno tu hehehe

Semalam lak baru nengok Lafazkan Kalimah Cinta karya Siti Rosmizah
Yang di bintangi oleh Nelydia Senrose, Farid Kamil, Nadiyah Shahab.


Ya ampun geramnya tengok nely , seyes cantik ! Nape cantik sangat ni Nely 

Hari ni aku nak cita pasal 1st episod dia, seyesly sedih episod 1st tu,
sob sob crying sob sob
Even dah penah baca novel ni, tapi aku lupa lak storyline dia camne
Nak baca semula, hurm novel dia aku dah letgo as prelove item 
Tapi yang pasti best!
So sekarang berfikir2 untuk beli baru and baca semula or
Just layan drama je 
Hurm nak beli and baca semula
Macam big malas lak aku ni 
hehehe
So korang yang ingat lagi storyline dia camne leh la share dengan aku camne cita ni 
hehehe





Tiada ulasan:

Catat Ulasan