Khamis, 26 Oktober 2017

Hello Kitty Happy Meal From Mc Donald


Assalamualaikum and sawadikap everyone :)


Korang yang hello kitty lover tu sempat tak collect collection yang Mc D kuarkan tuk happy meal set dia baru2 ni, cute jugak kan ...




memang cute hello kitty set ni, ade 4 design tuk di miliki, which is tiap minggu akan kuar yang baru, so hari ni last collection kuar n yes aku sempat grab . hehehe :) yebidabidu

Dari 4 ni , ade 1 yang last week nya tak sempat nak collect, sob sob sob , nak wat camne, takde rezeki, masa gi tu dah sold out , frust jugak le , hehehe

Eh kereta dia pun not bad gak kan, paling aku suka design yang 1st week kuar tu, smart ooo keta dia, tapi aku tak beli lak yang keta tu ...aduhaiii





teko hello kitty masa week 1st tuk hello kitty collection, sempat grab hehehe, yang ni adik belanja so since orang belanja aku amik jugak la kek lava fav aku ni ngan hot capucino , dasar menternak lemak betul aku , memang naik lemak sangat sekarang ni kan ...hahaha



Yang pic atas ni lak tuk minggu ke dua, yeayyy sempat grab, tapi boleh tahan jugaklah nak q masa tu , berset2 orang beli time tu, ade yang amik hello kitty ade yang amik kereta so aku pilih hello kitty le baru gegurl , keh keh keh

Frust jugak la sebab tuk design minggu ke tiga tak sempat nak grab sebab masa sampai kat MC D tu dah sold out, tinggal kereta je, since q pun panjang and aku tak minat sangat nak collect design kereta tu, xpe la, malas nak q and g makan nasi ayam penyet lagi best ... hahaha

And hari ni lak last collection dah kuar , sebab takut sold out lagi hari ni, kul 10 aku dah g kat MC D, hahaha over jugak, eh tak pe ade jugak yang sama over macam aku , hahaha sebab ramai je q tadi semata2 nak grab collection yang ni



untuk last collection ni beli 4 set, hahaha over jemah. since anak2 buah aku manjang tak sempat je nk grab collection b4 ni, so auntie dia belikan le untuk depa siap2, alah budak2 tak heran pun bega ngan air milo tu, depa lagi excited dengan mainan ni, since depa jauh nun kat perak sana, auntie la kena habiskan bega ngan air milo tu ha ...hahaha c ternak lemak lagi .

Staff Mc D pun bertabahlah ye sebab sorang beli bukan 1 , 2 set ade yang datang terus amik 10 set, mayb ramai yang kirim kan, yela nak g sendri working day, susah sikit kan...hehehe

Korang sempat grab tak? hehehe


2 ulasan: