Jumaat, 8 Januari 2016

MY FAVOURITE MAKE UP REMOVER


Assalamualaikum and hello guys ... and HAPPY NEW YEAR :)

Agak lama jugak dah nak merapu di sini , bz sgt gamaknya aku ni :p

Orang perempuan ni kalau nak make up conteng2 muka memang tak sah kan ... memang ade je yang tak suka make up , tapi tak ramai

Make up tu tak salah, yang salahnya bila korang tak cuci make up tu ... nanti akan bagi kesan kat kulit muka korang ... ish tak mau la jadi sampai macam tu kan ... so prevent is better than cure
betul x?

Dekat sini aku nak share dengan korang , jenis make up remover yang aku guna ...

sebelum aku guna make up remover ni, aku guna wet tissue je ...

Lepas tu try pulak PIXY MAKE UP REMOVER , best and senang nak bawak ke mana2 sebab size dia tu sgt friendly untuk user , dulu aku penah review pasal PIXY ni .




Lepas tu aku try pulak cleansing oil by NUTOX  , if previously aku penah update yang aku suka dengan SERUM dia, but for the cleansing oil, aku tak berapa suka ... sebab bila aku guna ni , aku rasa tak selesa dekat bahagian mata ...

Then baru2 ni aku try MIRACLE BIO WATER from Bio-essence , jelly makeup remover ...
dah beberapa hari aku cuba, memang aku suka sangat la dengan brand ni ...:) kira worth it la dengan harga dia tu, tak silap aku dalam RM 38 kot camtu, boleh beli dekat Watsons okay uolls those yang nak cuba brand ni :)

best & worth it :)

 okay girls than forget to remove ur make up okay :) let's ur skin breath :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan