Khamis, 7 September 2017

NAK MUKA PUTIH MERAH JAMBU ????


Assalamualaikum semua and hello :)

Aku perempuan yang boleh di katakan kerap gak tukar skincare aku , tukar skincare xpe, jangan tukar teman hidup ..parah nanti ..hehehe

So baru2 ni aku tukar skincare guna nutox , pepeling nak cantik seperti Fazura , awatlah dia cantik nau nau nau kan .



mayb nutox tak serasi dengan aku , so muka naik bintik2 merah tapi xbnyk la tapi cukup membuatkan tangan aku xreti duk diam asik nak singgah ke muka je hukhukhuk

So aku decide la g ke Watsons cari skincare baru untuk di cuba ...hihihihi


so after dah usha sana usha sini nampak lak department PINK ni, alahai comel nau2 kan packaging dia botol dia warna dia memang comel sangat2 kan ... setuju tak ? setuju tak ?

PINK ni salah satu range dari PURE BEAUTY , tapi kalau korang zoom kat gamba atas ni bit pricey jugak la barang2 dia... nangis gak la kan, kalau nak cantik macam orang2 korea kena la pakai full set ye dak ? setuju ke setuju? kenapa aku cakap korea lak kan, sebab produk ni memang dari korea, tak kan produk dari korea nak cakap cantik macam Jepun pulak kan..ehehehe :)

So ikut aku yang terlebih peramah ni aku tanya la kat SA tu kalau nak dapat putih pinkish tu kena pakai full set ke ?

Budak tu pun cakap aah kak, ye la kang tak cakap gitu tak laku pulak kan produk dia , hehehe

Tapi cepat2 aku muhasabah diri aku yang acah2 rajin masa awal2 je di tambah pulak dengan harga dia yang bit pricey tu so kita amik yang paling basic je la kan



so after muhasabah diri dan syaiton pun tak berjaya nak hasut aku sangat aku berjaya beli 1 je yang basic je amik cleansing foam je , hehehe ooh lupa lak nak habaq yang produk PURE BEAUTY ni memang ade dekat WATSONS je tau, jangan carik tempat laen lak, confirm tak jumpa nanti , saje g tau awal2 nanti kesian kat korang frust kalau tak jumpa , hehehe

So dah beli dah balik haruslkah iolls excited di tambah rasa teruja nak mengterei cleanser baru iolls kan, hehehe ya ampun dia memang best tau uollsss dia nya foam ni :) so far baru cuba 2 hari so tak dapat tengok lagi dia nya keberkesanan untuk pore, yes pore is my big problem, selain whitehead and blackhead =( , actually my main reason nak try PINK ni pun sebab stated kat situ IT'S PORE PERFECTION , so sesuai kot tuk iolls , eh ye ke tu ? ye ke tu ??? :p

Takpe nanti iolls update uolls k dia nya keberkesanan macam mana :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan