Khamis, 10 Januari 2019

TOOLS UNTUK HILANGKLAN WHITEHEAD AND BLACKHEAD


Assalamualaikum and salam tahun baru 2019 . 
Dah tahun 2019 dah kita ni, cepat sangat masa berlalu sekarang kan 

Okay guys , end of 2018, i just found out tools yang sangat ohsem untuk nyahkan whitehead and blackhead yang sangat annoying ni ... hehehe...betul 2 benda ni aku rasa sangat la annoying bila ade dekat hidung tu...seteresss oiii bila pakai foundation je whitehead akan buat kan foundation kita tak cantik dekat hidung tu . 

Actually before ni aku guna benda ni je untuk nyahkan whitehaed and blackhead aku yang banyak ni, but then sometimes tu yang ampun malas nya la susah nak habaq sama macam malas nak update belog and biarkan ia bersawang , ha gitu la malas dia sampai tahap dah menimbun kat hidung tu ...

Sampai la aku jumpa tool ni and tegerak hati nak cuba and surprisingly works on me la ...






ha ni la benda nya , FACIAL CLEANER & MASSAGER serious berbaloi beli dan guna untuk those yang ada masalah whitehead and blackhead tu, time aku beli tu watson wat promosi 50 % so dapat la around RM 24 harga dia. 

So after a week je guna benda ni tengok whitehead and blackhead dah makin berkurang and dah tak yah nak guna yang ni dah. ** happy face **



ni la kotak dia , siap ade USB cable dia incase dah out of power nanti boleh la recharge kan. And also ade guide macam mana nak guna dia but trust me worth to buy and use ... :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan