Isnin, 14 September 2015

CARA PALING BERKESAN NAK BUANG WHITEHEAD DAN BLACKHEAD ...



Assalamualaikum semua ...
Ya ampun, dari sehari ke sehari actually nak update entry dalam blog ni, tapi tulah...nanti lah, nanti lah, nantilah, the only excuse i have is word NANTILAH ... maknanya apa tu ... suka bertangguh ...
not good not good not good ....

Aku yakin sangat ramai antara kita yang ada problem whitehead & blackhead ni kan ... ishhh aku pun ada and ketara tau ... benda ni kadang2 buat kan kita nya confident level turun especially bila nak jumpa orang ... yela penuh whitehead kat hidung tu ....

Kalau kat WATSONS tu memang rajin la aku beli stripes yang letak kat hidung tu... tapi xbagus sangat pun hampa dan kecewa jugaklah ...

Then aku try pulak jenama yang warna purple tu , dian pixy floral mask ,  hurmmmm ... langsung tak tak tertarik pun aku punya whitehead & blackhead ni ... dah le mahal untuk small tiub macam tu , tak silap harganya RM 39.90 kot ,membazir je ... maybe orang lain berkesan kot , aku tak berkesan langsung ...buat jenuh je sapu ke hidung ni ...

Then aku try pulak satu produk ni, harga pun murah , RM 10 je gitu and guess what, berkesan kau!
saya suka saya suka saya suka , Nora bagi 10 bintang terus untuk produk ni ...

sumber : google , lupa nak snap picture dia, sebab mood rajin nak update blog ni time kat office :p
cara nak pakai dia senang je, just apply the mask tu then tepek kertas yang dia sediakan kat tempat yang uolls dah sapu masker tadi

tunggu sehingga dia kering, about 30 minutes camtu

selepas 30 minutes


puas hati aku !




p/s : tak semestinya produk mahal tu betul2 berkesan untuk kita , betul tak ?
        Aku tak jual produk ni, hehehe
        kalau korang nak TIPS JIMAT dan bagus untuk kulit kita refer SINI okay




Tiada ulasan:

Catat Ulasan