Selasa, 17 Februari 2015

NYAHKAN EYEBAG!


Assalamualaikum semua...

Semalam singgah kejap dekat Watsons ... niat di hati nak beli kapas muka je ...
Tapi biasalah nama pun perempuan....niat lain, belinya lain...biasalatu ... hahaha

So aku pun round la satu watsons , belek itu, belek ini sampai la bahagian NUTOX...
and kebetulan SA dia ada dekat situ...(bukan staff Watsons ye, ni memang SA dari NUTOX)
Then dia pun tegur aku nya eyebag...why not try produk dia...dia pun explain dekat aku macam mana nak guna semua...kebaikan produk dia semua...keburukan produk dia memang la dia tak mentioned ,,dah sah2 dia nak suh aku beli kan...so tak perlu la dia bagi tahu keburukan produk tu...just dia informed kat aku if tak overcome eyebag tu akan keluar bintik2 putih dekat sekitar bawah mata tu ...iye ke gitu????

And SA tu pun kata kalau beli masa tu akan dapat free gift ...
Well biasalah kalau dengar je word free gift mesti teruja kan...hahaha
So aku pun memang excited naw naw bila dengar ayat free gift tadi , terus decide nak beli. Eh tipu je tu!
Sebab fikir memang pun eyebag aku ni ha macam dah mata panda pun ... plus sekarang dekat Watsons pun tengah ada sales, so dapatlah diskaun dalam 20% bila beli produk ni ... so aku beli jugaklah ...

Nak di jadikan cerita...SA tu suh aku p bayar dulu sementara dia nak amik free gift yang dia janjikan tadi...
Aku pun tanpa rasa ragu2 terus je la q dekat kaunter nak bayar kan...Then SA dia datang terus letak freegift tadi kat kaunter inform cashier yang tu free gift tuk aku...

Aku pun yeayyyy sangat dalam hati...
Then malam masa nak apply produk ni, aku pun tegerak hati nak tengok apa je la free gift yang amoi tadi bagi aku ... so bila dah bukak penutup dia , baru ku tahu yang free gift tu dah kosong...uish sentap kejap aku...yang aku pun mengong tak cek dulu awatnya ....

yang putih tu free gift but then it's empty :( tipah tertipu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan