Isnin, 9 Februari 2015

Membeli belah di LAZADA


Assalamualaikum semua...

Mesti u guys pernah dengar kan LAZADA  , alah yang korang boleh laburkan duit korang tu kan...
hihihi...last week aku baru je laburkan duit ke situ..so ni conclusion yang aku dapat dari 1st time aku membeli dari LAZADA ni ... well 1st impression tu kan penting ...sebab dari situ la kan buyer decide nak beli lagi ke tak...tak kira la offline or online...

i) senang sangat nak beli dekat LAZADA ni ... just create account ... oh wait if u guys malas nak sign up nak fill in all the details just click sign in with FB ... simple kan ...

ii) dah sign in boleh la cuci mata dulu kan apa yang nak di beli ... and bila rasa dah berkenan dan korang setuju dengan harga just click BUY then nanti akan appear dekat korang punya chart account

iii) so lepas dah siap pilih barang semua boleh le fill in shipping address korang....make sure address korang betul okay

iv) then boleh la pilih kaedah pembayaran yang korang nak...via debit/credit card, maybank2u, n etc...aku pilih maybank2u je...alah pilih ikut yang korang selesa dan rasa senang la kan...nak shopping mesti la hepy2 kan xmau stress okay!

v) nanti lazada bagi detail items korang tu ok via email. Dont worry lazada akan sentiasa update progress our items tu ...

vi) tunggu sehingga barang korang sampai , dari pengalaman aku memang barang aku dapat cepat. aku order rabu malam, hari jumaat dah sampai , bagus betul servis depa! i like....ni yang excited tuk next shopping ni ....


apa yang bestnya barang dekat lazada ni super duper murah tau...memang jimat, tak payah dah nak keluar duit minyak, duit parking bagai dah semuanya di hujung jari je kan...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan