Isnin, 23 Februari 2015

SUPPLEMENT APA YANG BERKESAN ?



Assalamualaikum and hi uolls ...

Bestnya cuti CNY ni...dapatlah rehatkan minda sikit ... =) 
Cuti pun dah berakhir , esok dah start keja ... ohhh so malas...well maklumle dah syok naw naw kan cuti seminggu ... 

Baru2 ni ada jugaklah aku tengok cita AKU TUNGGU KAU , lebih kurang gitulah tajuk dia...
alah yang si FATHIA and FATAH AMIN berlakon tu...mak ai jelesnya tengok kulit si Fathia tu ...
putih melepak uolls...zupp terus aku belek2 kulit aku ni ha....adoii aiii...sangat lah kusam & tak bermaya ... hurm...tapi Fathia ni memang cantik ...especially tang dagu dia tu ... adoi ai....

seriously aku memang kena buat sesuatu! so aku pun google la baca supplement apa yang bagus tuk kulit and bagus tuk kesihatan sekali dengan harga yang mampu milik ...
Actually sekarang aku tengah consume shaklee , but takde kesan pun dengan aku...huhuhu sedih kot , bazir jugaklah sebab aku dah spent almost 1K for shaklee...memang la membazir sangat2 ....and lama jugak aku setia dengan shaklee ni , tapi tak berkesan so aku decide , kena lah tukar ...memang tak boleh nak setia lagi dah kan, even aku jadi ahli dia...so good bye shaklee ... (maybe orang lain shaklee berkesan pada dia, but not for me =( )

oleh itu , aku masih mencari2 lagi aku nak tukar ke produk apa lah pulak sekarang ni ... yelah kan umor pun dah nak ke 3series ni, memang kena ada jugak supplement ... 
antara dalam list aku :-
- product rita rudani (sebab tengok kulit rita pun cantik naw naw)
- k-colly
-radiance signature

p/s : if korang sudi, share le dengan aku produk apa yang korang consume sekarang ?






Tiada ulasan:

Catat Ulasan