Isnin, 18 Februari 2013

!!new baby!!


i just bought a new baby for me!!!

really melt with e shape....dont know why but everytime i'm looking for a new watch...i'll looking for dis shape 1st...then i'll consider about e price...hehe..
masa hari tu bnyk gak kedai jam yang aku terjah....semata-mata nak cari shape yg berkenan di hati.....hihihi....lenguh gak la kaki aku tawaf sopping complex tu nak mencari shape yg berkenan di hati kan.....ghasak la janji jumpa PLUS dapat gak bakar kalori aku yg bnyk ni kan(sedapkan hati) hahaha....:-)

and masa dah puas cari, kuar masuk kedai jam....then last kedai jam yg ade dlm sopping complex tu kot i guess....then masuk,pergi ke satu demi satu peti kaca....then dekat bahagian U2 akhirnya jumpa gak....tnya amoi tu....hrga kt tag tu RM 469....after less dia bg la kt aku RM300++....actually dh over my budget dh hrga after less tu....sbb budget aku not exceed than RM 200...tapi dh berkenan punya pasal....beli saje lah....
but sebelum beli tu,i kol la my mum dulu tnya pendapat...(anak mak sungguh-dah 25 tahun still dont know how to make own decision,,hihihi)
then my mum said...beli je kalau dh berkenan....so green light dh dpt kn....ape lgi...hahaha...:-)then it's mine....

ok dah cek everything...byar....then pe lagi balik la zzzzzz dh penat kan.....
eh before balik kita singgah kfc dulu sebab malam nya malas nak masak.....pemalas betul la den ni.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan