Jumaat, 6 Disember 2013

Kalau tak putih jugak tak tau la .... ^_~

Assalamualaikum uollls ....

Dah menjadi trend kot sekarang sume orang berlumba-lumba nak putih kan kulit
Dalam golongan sume orang tu aku lah salah sorang dari orang itu ....weeeee :)

Tambahan pulak aku ni kan mudah sangat terpedaya dengan iklan2 ni ...
Ape lagi dengan pantas la aku akan dapatkan produk tu ....
ish ish ish ...jangan contohi sikap buruk aku ni ...=)

Di sebabkan itu la aku g watson sebab nak beli benda ni ...
harap2 boleh putihle macam dalam iklan tv tu gamaknya



harga dia boleh tahan mahal jugak le bagi aku
100ml almost RM 8
200ml almost RM 14
yang besar tu almost RM 19

oleh itu aku cuba dulu yang 100ml ni...kalau berkesan baru beli yang besar punya ...=)
yang bestnya losyen ni bau dia wangi
ye wangi okey
hehehehe

p/s :-
walau apa pun losyen johnson n johnson yang pink colour tu tetap di hati iolls .... :)

2 ulasan:

  1. hihi..selamat memutihkan diri.. ekeke..

    BalasPadam
  2. hihihi ... kot le putih ima ... lebih pada mewangikan diri je ni ... sbb bau dia wangi ..:)

    BalasPadam