Selasa, 13 Ogos 2013

SKINCARE....SKINCARE!!


Assalamualaikum...
macam mane dengan uolls punya raya...meriah?

Dah nama beraya kan..mesti le wajib kita bergambar, :p
Sama le jugak dengan aku....
tapi....
tahun ni bila bergambar je...bila tengok balik picture tu macam
** dush dush ** punyala kusam kulit muka, dengan parut-parut jerawat lagi, dengan warna yang tak sekata di tambah pulak dengan kulit yang semakin gelap...adushhhhhh!!

okey cerita pasal skincare ni...actually kalau uolls ade baca pasal previous post aku tentang skincare yang aku guna...memang aku sangat tak berpuasa hati dengan result dia...hurm...

sekarang ni aku guna product SIMPLE SKINCARE ni kawan aku yang cadangkan..., so aku decide nak cuba.... sebab dia :-

Simple is, quite simply, a range of fragrance-free skincare designed to provide effective cleansing and moisturing that's gentle enough even for sensitive skin.

bila mana dia fragrance-free maknanya dia free dari bahan kimia...atau percentage bahan kimia dalam skincare tu sangat rendah....so muka kita akan free dari chemical la kan...eh betul tak ni??

tapi aku tak guna the whole set pun...cuma guna cleanser dia je...baru 2 minggu guna...so kita kena tunggu la lama sikit baru boleh tau result dia...


antara rangkaian produk
 
 then hari tu masa gi jalan-jalan kat JJ saje je la singgah kat CLINIQUE
macam nak try jugak..sebab ramai yang kata okey...
tapi mahal weh...berkali-kali jugak pikir nak beli ni...heheheh

then another product is SK II, pun rata-rata yang guna berpuasa hati tapi tapi tapi...ni pun mahal jugak...

dalam banyak-banyak product yang i guna, ade 1 product tu yang sangat la berpuas hati...
product A-DHA... product ni dari indonesia...masa aku guna product ni dulu, ramai jugak yang tegur kata muka aku nampak elok...aishhh ...macam menyesal lak tukar ke product lain....hurmm...hurmm...hurmm...

sumber : google

okey itu aje la dari aku kali ni...
jom sambung makan kueh raya...:p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan