Khamis, 15 Ogos 2013

BANTUAN DANA PENDIDIKAN 2013


Assalamualaikum semua....

Malam tadi duk la aku belek2 paper last week...terjumpa la dekat 2 muka surat pasal
DANA BANTUAN PENDIDIKAN

actually dia terbahagi kepada 4 kategori
- untuk graduan - bayaran balik pinjaman
- untuk pelajar - IPTA & IPTS
- untuk pelajar - secondary school
- untuk pelajar - primary school

aku snap berkaitan dengan aku je..weee...usah la selfish aku ni
bila baca..terus...wahhhhh bagus ni...memandangkan hutang PTPTN aku pun banyak lagi...:(
( nape tak penah susut even aku bayau tiap-tiap bulan...haishhhh...!!)
well...bantuan RM 3000 tu banyak kan...so kena la cuba, mane tau rezeki kita...ALHAMDULILLAH

then aku dengan baik hati snap picture then upload dekat instagram n facebook aku...(poyo tak)
ade jugak yang bertanya betul ke tak...so aku baik hati lagi sekali...buat pulak entry pasal ni
hehehe...(poyo...poyo...poyo)

so kakak-kakak, abang-abang dan adik-adik...if u guys nak apply feel free visit  
SEDEKAH ONLINE for more info and details and download application form sekali ye

jangan lupa baca TERMA dan SYARAT di belakang application form tu, bila kita print all together
ade 15 pages so ni nak habaq awai-awai...TERMA dan SYARAT dia dekat page 12 - 14...:)
ni untuk IPTA & IPTS saje ...
untuk PRIMARY & SECONDARY SCHOOL...TERMA dan SYARAT nya di muka surat 11-13 ye adik-adik :)
so read carefully okey...if setuju then boleh proceed apply...:) weeee

p/s :- orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa...-eh betul tak ni???

okey gudluck tuk yang apply ye
ohhh before that...tarikh tutup permohonan 30 SEPTEMBER 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan