Jumaat, 30 Ogos 2013

MATA BERKEDIP-KEDIP

Assalamualaikum

Lately mata sebelah kanan ni selalu sangat berkedip-kedip...aishhhhh ....sangat tak selesa
Dia tadela setiap saat berkedip...cuma dia kerap berlaku...
Especially bila waktu siang...malam tu kurang ...
Rasanya dah lama jugak ni - tolak campur bahagi darab dalam 2 minggu lebih jugak dah mata ni dok berkedip-kedip ... :(
Tapi bila dia da start berkedip-kedip punyala lama nak back to normal balik...
dan dan dan sangat-sangat lah tidak selesa!!

Bila tanya dekat mak, mak kata orang tua-tua kata nak tengok orang jauh kot
Tapi tula, tu orang tua-tua yang kata...nenek moyang kita dulu ...

Berkedip belah kanan - nak tengok orang jauh
Berkedip belah kiri - nak menangis

Ayoyo...tapi tak perlulah terlalu percaya sangat kan...mungkin mata iolls ni penat kot mengadap PC je
so kena la pergi bercuti rehat2kan mata ni...hehehe...alasan je ni kan....

^ _ ^  tata ^ _^

2 ulasan:

  1. salam jumaat.. pernah dengar juga mak akak cakap macam tu.. tapi apa-apa pun semestinya semua itu hanya kebetulan..

    BalasPadam
  2. salam jumaat untuk Mizz Aiza, aah kan ..kdg2 semua tu kebetulan je...:)

    BalasPadam