Ahad, 7 April 2013

CLEARANCE STOCK BY POPULAR


Assalamualaikum semua....

sekejap je dah hari ahad, esok dah start keja balik kan...
well...kesian hari isnin dah orang asyik bagi gelaran
MONDAY BLUES
 kesian...kesian...kesian...

okey so ape je aktiviti hujung minggu korang...
 ade tak warga-warga seremban yang singgah kat popular terminal one, yela kan depa duk buat jualan clearance stok buku-buku depa...and sangat berbaloi la kan for those yang ade hobi membaca macam aku (sila abaikan ayat poyo ni!!tet!!)

seriously murah, discount up to 90% ( bagi mereka-mereka yang jadi members ye * untuk bukan member boleh dapat discount up to 70%) 

so hari jumaat hari tu sebelum aku balik kampung, aku singgah la kejap, asalnya nak cari novel, atlast aku tak jadi beli novel, sebab novel dia xbuat clearance stock (NO DISCOUNT..:( sedih ), so aku pun cari la buku-buku yang menarik perhatian aku untuk aku beli
(kenapa lah aku tak simpan je duit tu kan - grrrr)

so dengan adenya di situ, maka POPULAR dah berjaya clear kan stock dia sebanyak 3 buah buku...(well done)...,

for kids - learning book
so buku-buku yang kat atas ni la yang aku beli, bagus untuk kanak-kanak ye and also for adults...^_~

kenapa buku macam ni bagus for kids...

inside the book - full of colourful pictures

full with colurful pictures
kalau korang tengok 2 pictures yang kat atas ni...mesti menarik minat kan...
especially kids...
tak pe even dia orang still young, maybe around 2 years and above...tak salah belikan dia orang buku, bagus untuk pupuk minat membaca kanak-kanak tu sendiri....

ye ibu-ibu and bapak-bapak, pupuk minat membaca anak-anak dari kecil

total untuk 3 buku hanya RM 15.10...wow!!
kalau korang tengok resit kat atas ni, average harga buku ni hanya RM 5/book, murah bangat....

okey jom go through 1 by 1 buku tu...

untuk MY ANIMAL PICTURE DICTIONARY,
harga asal RM 14.90 lepas less dapat RM 6.45  :)

Pooh Graduation 
harga asal RM 6.90 after less RM 0.69 (wohoooo - kenapa la novel x bagi less begini)
&
harga asal RM 24.90 lepas less RM 7.95
SANGAT MURAHHHHH!!!
BUKU YANG CERIA, BERWARNA WARNI
SANGAT PUAS HATIIIIII!!!!

**aku tak pasti macam mane sistem dia kira, sebab bila aku kira-kira harga asal dan lepas less memang sangat-sangat banyak less dia, bukan up to 70% - aku bukan members POPULAR, and bila aku tanya cashier tu, dia kata memang sitem dah gitu, so lagi bagus lah kan...**

okey tu je untuk hari ni

bye ...SEE YOU SOON...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan