Rabu, 12 November 2014

SUPPLEMENT BERASASKAN SARANG BURUNG

Assalammualaikum lovely & macho semua?
Ada baik ka tade baik ini hari ....
hope u guys doing well today okay ....

Aku sebenarnya sekarang di dalam 1 misi untuk mencari supplement yang berasaskan sarang burung.
Eh bukan, supplement tu ingredient dia mengandungi sarang burung n lain2 lagi eg : delima, madu.
Ini adalah misi khas aku sekarang ...
Kenapa aku sampai bermisi khas pulak tuk cari supplement ni sebabnya mak aku suh cari kan produk ni

Kisahnya...
mak aku ade tengok dalam tv, biasalah rancangan tv yang ade slot produk tajaan tu, ha masa ni lah Datin yang buat PR tu berjaya menambat hati mak aku untuk mencuba produk beliau.
MALANGNYA, mak aku lupa apa nama produk tu :( ,  dan aku anak yang budiman ni kenalah bantu cari produk yang mak aku nak tu ... hurm...puas juga ku cari ni .... tak jumpa lagi... :(

korang tau x mana2 produk supplement yang ade sarung burung dalam ingredient dia...habaq mai please
..... ok le, aku nak sambung pencarian di MR. GOOGLE







Tiada ulasan:

Catat Ulasan