Jumaat, 21 November 2014

UNTUK WANITA BERTUDUNG


Assalamualaikum semua ...

Korang pernah tak kalau tengok iklan kat TV tu then terus tergoda dengan iklan tu ... means iklan tu dah berjaya pengaruh korang untuk membeli dan mencuba produk dia!

Aku? Kalau korang tanya aku jawapan dia MEMANG ADA ... SELALU! kuikuikui
And yang baru ni aku dah tergoda dengan iklan syampu...eh bukan baru la...actually lama dah...cuma aku baru beli dan guna dia ..... :p


sumber : safi.com.my
Kalau selalu aku tengok TV , mesti ada iklan SAFI SHAYLA ni kan...so memang aku tergoda la kan dengan iklan dia...memang lama dah niat nak cuba produk ni ... memang aku ni mudah di pengaruhi oleh iklan :p , even dah lama tergoda tapi kena tahan dulu la keinginan hati ni memandangkan syampu yang aku guna sebelum ni masih banyak lagi dan aku pulak jenis kalau beli nak beli yang botol besar je...senang dan jimat kekdahnya ... so kenala hold dulu niat suci murni aku tu ... (membazirkan amalan syaitan!!) chewahhhh

Actually syampu yang aku guna sebelum ni pun okay jugak ... cuma yela macam aku cakap aku ni mudah dipengaruhi oleh iklan ... my bad!! tak kan la aku tak mau tengok tv pulak kan ... eloknya tv ni tak perlu ade iklan la kan ... bolehhhhhh gituuuuuu ??? bukak stesyen tv sendiri la dila oiiiii ....

so aku kalau beli syampu mesti pilih yang ANTI DANDRUFF punya ... tak tau la kenapa...nak kata aku ada masalah kelumumur tade la jugak ... but MAJOR PROBLEM aku actually masalah RAMBUT GUGUR
Aishhh takpe...next time kita beli yang ANTI HAIRFALL pulak ye !! :p

Untuk korang , safi syala ni ade 4 VARIASI untuk di pilih, sesuai dengan masalah korang la kan ... jangan jadi macam Cik Kiah sorang ni udah la, ada masalah rambut gugur p beli yang anti dandruff ... pasai apa tak tau la ... amboiiiiii jual nama Cik Kiah pulak ye ... hahaha! maaf Cik Kiah ... :p

So selepas beberapa kali penggunaan ... aku bagi 4 stars dari lima bintang ... wah macam juri maharajalawak mega pulak dah ni ..., sebabnya aku suka sengan syampu ni...memang best! Rambut pun wangi tau ... aikk cakap macam syampu sebelum ni tak buat rambau kita wangi pulak kan ... syampu before ni pun wangi jugak cuma syampu tu dah guna lama , so bau dia dah sebati ... jadi biasa2 je la kan, bila guna yang baru ni ...jadi teruja la dengan wangian dia kan ... macam kalau kita beli dan guna PERFUME jugak la kan ... bila dah lama dah sebati dengan bau tu mesti nak cari bau yang lain ... :)

Okey ladies and gentlemen  selamat mencuba okay !

TQ for reading this entry ... xoxo


Tiada ulasan:

Catat Ulasan