Selasa, 27 Januari 2015

Beli Pizza Dengan cuma RM 1 sahaja


Assalamualaikum semua...
Korang dah lunch?
Caring kan aku dekat korang?
Okey mesti dah baca tajuk entry kali ni kan...
Teruja tak teruja tak teruja tak
Ke
Excited tak excited tak excited tak

Aku tahu mesti excited sangat kan nak tau , yela sape tak mau makan pizza dengan harga cuma RM 1 saja
Aku pun mau .... hari2 pun takpe...lepas tu badan dah naik mula la gelabah sakan...
Hahaha
Tapi time makan pasal berat badan tu aku lupakan, sebab penyesalan itu hanya akan timbul bila aku timbang berat aku....muahahahha...

Ah perut dah keyang, mula la aku melalut tah apa2 kat situ...
Ampun buk, ampun buk..

Okey korang, kalau korang beli di PizzaHut, lepas buat bayaran tu mesti korang akan dapat resit kan,
so resit tu simpan la ye...sebab tuk next belian di pizzahut korang layak tuk redeem pizza size personal dengan cuma RM 1 saja tau...dengan syarat korang kena buat uji selidik tu within 5 days dari tarikh dekat resit tu ...

resit yang di beri oleh cashier, jangan buang okay.

After that, dah bali rumah, boleh le p ke SINI untuk jawab few question, alah soalan dia senang je pun...ade pilihan jawapan pun...cuma jujur je la...sebab customer feedback ni penting kan tuk depa tuk improve depa punya service next time...aku pun jujur jela...plus we paid what for their service...hehehe

So bila korang dah masuk web pizzasurvey tu akan appear yang macam ni pulak

so nanti just fill in je yang dekat 1 - 4 tu based on guideline yg dia bagi tu kan, then dah fill in tu semua just klik button MULA tu, then just answer their questions.Remember just be honest okay =)

Jawab till dia keluarkan survey code number tuk korang


then bila kod pengesahan tu dah appear korang tulis lah kod tu dekat resit korang tadi, perasan tak kan ade space dia tadi kan...salin tulis kat situ k...

Then within a month, kalau korang p pizzahut, just tunjuk je previous resit korang yang korang dah tulis kod pengesahan tu...tuk dapatkan harga pizza dengan harga RM 1 je...

Suka tak?? Sape tak suka kan..murah kan...and semestinya penjimatan berganda ....

Okey see you next entry lovely :)





3 ulasan:

  1. Pergh murah gila o.O And outlet dia pon dekat je, ttinggal turun bawah bukit , hehe. Buut dah jarang mkn pizza

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang murah , dengan RM 1 perut kenyang senang hati :)

      Padam
  2. There's a chance you're qualified for a free $250 PIZZA HUT Gift Card.

    BalasPadam