Isnin, 19 Oktober 2015

EYELINER YANG MURAH DAN TAHAN LAMA DARI SILKY GIRL


Assalamualaikum semua and hello monday ...
Aishhh jerebu dan teruk semula ni kan...sekolah pun dah tutup semula ... untung betul budak2 sekolah ... kalaula office aku pun tutup kan best gak ... hihihihi :p

Sape kat sini yang masih mencari2 eyeliner yang best and murah dan yang penting dia tahan lama and waterprof ... :) Percaya atau tak , harga dia only RM 10 saja termasuk GST ... memang aku suka sangat la kan benda2 yang murah ni ...



antara must have item in your makeup bag okay ...
mula2 aku macam was2 gak nak beli sebab yela murah kan, mesti warna dia xpekat ... macam tipu je kan , sebab masa aku p tu tade tester lagi tuk ni...aku just tanya sales promoter tu je la ...
Kalau ikut cakap promoter tu yang eyeliner ni special edition silky girl keluarkan sempena ulang tahun yang ke 10 ... so aku pun grab je la ... and bila dah cuba terus suka ...

Sebab dia :-
1) Murah (RM 10 inc GST)
2) Warna dia pekat
3) Waterprof
4) Packaging dia cantik

memang eyeliner ni MUST HAVE item untuk korang tau :), harga murah and quality like 5* memang aku suka .... kalau nak compare dengan STILA punya eyeliner yang harga berganda2 dari ni, still yang ni WIN okay!! memang tak best langsung la yang STILA EYELINER tu
 aku pun beli lagi satu untuk buat stock ...
hehehehe

thanks for reading this entry









Tiada ulasan:

Catat Ulasan