Khamis, 22 September 2016

REVIEW MOVIE : PETE'S DRAGON


Assalamualaikum semua and hello there .
Agak lama gak la aku tak update diari muka buku ni ..ecece n well sempena tengah rajin ni i update gak la movie yang baru p tengok hari tu, PETE'S DRAGON

Actually agak lama gak dah tak p tengok movie, biasala aku serba sebi sume malas je kan. Ni pun aku p hari ni lepas dah di asak oleh adik tuk p , kalau tak tahan la aku memerap kat rumah je...
WHAT A LIFE kan??

Hari ni dah 22.09.2016, well aku p tengok 12.09.2016, okay fine after 10 days baru rajin nak update.

Bagi aku movie ni best, banyak sangat pengajaran dalam cite ni, n sedih gak la..nasib la gelap adik aku tak nampak aku nangis tengok wey..hahaha, cengeng betul kan. Lebih kurang cita jungle book je, tapi jungle book banyak scene lawak. hehehe . Best gak jungle book tu kan.

Aku bagi 4.5 bintang dari 5 bintang.

Nak masuk kan picture aku malas nak transfer, hehehe .sorry guys .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan