Khamis, 13 Oktober 2016

MAKAN DI DOLLY DIM SUM


Assalamualaikum semua and hello :)

Actually lama dah 'ngidam' nak makan kat Dolly Dim Sum ni, syok tul baca review uolls sambil telan ayak liur kan time baca tu ... hehehe

So far outlet dia ada 2 , 1 kat avenue k and 1 lagi dekat NUSENTRAL. sebab kan aku selalu gak la p NUSENTRAL tu kan tapi selalu tak jumpa restoran dia ... sobsobsob.
Ha kebetulan last week p SEPHORA sebab 20% off untuk black member , so saja la cari gak kat mana restoran ni kan, alhamdulillah finally jumpa gak...actually kawan aku yang jumpa, nak harap aku, memang manjang tak jumpa je la kan. T____________ T

Masa kami sampai tu dalam almost 1pm macam tu, tu pun dah full house, kena tunggu sat sementara boleh masuk tuk dine in, but is okay, demi egg custard burn yang aku idamkan.hehehe

after few minutes, kami leh masuk dah , tak lama pun tunggu :)

menu book

okay dekat sini, menu book dia takde pic, just menu list and harga je, so korang mesti tau nak order apa tau, sebelum pegi boleh la aim nak makan apa dulu, hehehe, macam aku siap google dulu , adehhhh, serious over!hehehe

ni je pic order yang ade, sebab perut dah lapau sangat tak kesah pun nak snap pic :(

menu wajib order!

menu wajib order EGG CUSTARD BURN. memang sedap wey, seyes sedap, tak tipu !nyummmm!


nyummmm ! 

okay siap tapau tau egg custard burn tu 2 set, hehehe :) okay dah kenyang , suka hati, boleh balik dah,,nanti boleh datang lagi kan :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan