Jumaat, 7 Oktober 2016

OBSESS WITH ST. IVES


Assalamualaikum and hello there!
Happy friday , yeayyy coz esok boleh dah sabtu-date kan .. huhu
Well apa je pelan korang esok... nampak tak bz body aku ni ...hehehe T_ T
Actually tanya sebab esok nak p terjah SEPHORA , yela kan ade 20% untuk BLACK MEMBER CARD , haruslah grab kan, hehehe

Oh hari tu ade tengok IG cik epal, the femes blogger tu kan, dia ade tunjuk pasal produk ST.IVES tu, so aku ni excited gak la nak cuba, gigih ke WATSONS nak beli scrub from ST.IVES tu , hehehe dah beli apa lagi mestilah excited gak nak cuba kan...


Actually it was my 1st time bought ST.IVES product, 1st beli scrub dulu, then baru beli body wash dia.

Lepas 1st time guna tu, ya ampun wangi bangat wey dia nya scrub tu, masa nak beli bau gak, tapi xde la sewangi lepas guna.terus jatuh cinta time tu. seyes wangi and best bau dia. Mayb sebab aku pilih yang apricot nya sebab tu wangi.

Dia ada gak tuk blackhead, tak silap aku yang green tea nya. Macam nak beli gak, tapi pikir kang jenuh lak nak tunggu dia habis, sebab scrub ni bukan nya daily use kan. So memang jimat sangat la dengan harga RM 19.xx tu, tapi baru-baru ni aku gi WATSONS , tengah sale sekarang so dalam RM 15.xx camtu harga dia. jimat kan. Satu aku suka sangat scrub ni sebab lepas je ko apply kat muka ko, memang lembut la kulit ni, fefeling baby skin seketika time tu. Ecececeh, hehehe!

Then kebetulan lak shower foam aku dah nak habis, saja la tengok dia nya shower foam ni, tergoda gak nak beli, hehehe, wangi uolls. Harga dalam RM 12.xx macam tu. Tak perasan lak ade sales ke tak tuk yang ni.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan