Selasa, 18 Oktober 2016

PERFUME ADDICT


Assalamualaikum and hello :)

Semua orang suke wangi, aku pun suka wangi, uolls pun suka gak kan...hehehe
Kalau dah wangi tu mestilah sinonim dengan perfume kan .

Kadang2 sampai pening kepala sebab dah bau banyak sangat perfume tapi still tak dapat decide which perfume yang kita nak kan, hehehe, aku selalu macam tu .



Currently fav aku jo malone nya brand, hehehe wangi tapi bit pricey la , so tak leh guna selalu

Then bright crystal pun feveret gak, also mahei, kena puasa 2,3 bulan baru leh beli yang 50ml tu. hehehe

Yang botol hitam, penutup pink tu pun wangi gak, britney spears nya. Aku suka bau dia , macam manis2 gitu.

Okay kalau perfume retis ni, i suka precious by rcw, so far aku dah beli yang matahari by shila rusly and rita rudaini, matahari nya wangi tapi still precious wangi bagi aku.

Body Shop nya aku suka white musk , tapi sebab sekarang harga dia mahei na...aku stop beli, better beli jo malone. hehehe

Normally on working days aku pakai echanter paris je , yang botol kuning tu. Even murah tapi wangi and long lasting gak.

Okay guys, c u in next entry.
Share la kat aku pulak fav perfume korang apa.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan