Selasa, 4 Oktober 2016

KENAPA EVIAN MINERAL WATER MAHAL ?


Assalamualaikum and hello peeps....
Yeahhh it's october already and i'm still fat ... hukhukhuk...we're almost done with our 2016 kan...but one of my resolution in year 20xx, tak ingat dah, untuk kurus tak pernah tercapai...oh my bad!

Well, kita lupakan sekejap cerita resolution yang tak pernah tercapai tu! hikhik
Lupakan seketika dan usah kau bemuram durja, cewah...




pernah tak uolls kalau p mana2, 7e ke giant ke tesco ke jumpa mineral water EVIAN ni, mesti jumpa kan...okay aku pun selalu je jumpa, tapi bila tengok harga mesti RM 5 ke atas, umang ai,,,tekejut gak tu...my big question kenapa mahal sangat wey...
sebab rasa dia ke sedap..hurm, because of that la aku gagahkan jugak beli hari tu tuk 500ml , RM 4.99 , consider murah dari tempat2 lain kan..bila aku rasa je, hurm, rasa dia sama je aku rasa tade lain pun...hurm entah lah...ni la persoalan aku, ke uolls tau,,boleh rungkaikan jugak dekat aku ...hehehe ;p





Tiada ulasan:

Catat Ulasan