Ahad, 27 Januari 2013

antara sikap perempuan yang perlu korang tau & setuju.....!!


ha baca tajuk....macam GEMPAK je uolls....

mesti tertanya2 kan....pe la sikap nya tu....
kali ni aku nak share SIKAP BURUK....buruk ke....buruk gak kot bg aku hahaha:-)..sbb nya MEMBAZIR.....amalan syaitan....xharus dicontohi....

so cuba korang kenang2 kan balik korang de x sikap mcm ni....."esok nak kuar la...tapi tade baju nak pakai"....mesti ramai antra kita yg ladies ni macam ni kan....temasuklah aku....BERCAKAP MELALUI PENGALAMAN UOLLSS....hehehe....

sama gak la kan....pada handbag...kasut...sebab nya aku gitu....

manjang tade baju dah nak pakai...padahal....dalam almari tu....de je lagi baju yang xpernah pakai....baru pakai sekali,dua kali....mak aku pun dah bising dah....perangai MEMBAZIR aku ni....asyik menyoping je aku....beli....beli...tapi xpakai...ha tu g 1 perangai buruk...dah beli. .. simpan xmau pakai....SAYANG....sampai almari dah tak muat....nampaknya kena cari almari baru la ni....hohoho....

hahhaha....so korang setuju tak dgn point aku kali ni.....:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan