Jumaat, 4 Januari 2013

♥♥♥ setia hujung nyawa ♥♥♥

ooooo.....so shuwettttt.......

sape tengok cerita ni....ala slot akasia kat tv3 tu...kul 7ptg isnin - khamis....
awal2 ni sangat la sweet cerita dia kan......
iollls tgok dengan rumate iolss gelak2 manja tengok cerita ni....!!

SO SWEET UOLLSSS

Cerita ni di adaptasi dari novel 

SETIA HUJUNG NYAWA

hasil nukilan

FATIN NABILA

keluaran 

ALAF 21

~~nice cover, pink gitu~~
meh layan sinopsis  cerita ni dulu...
.
Pengantin perempuan lari? 
Zain Hakimi panasaran. Seseorang perlu menggantikan tempat Sofea demi maruah keluarga. Datin Adibah kalut mencari bakal menantu bidan terjunnya. Kala terpandang Ersalina Imani, hatinya terus terpaut. Gadis itu segera dilamar. Haliza menerima lamaran untuk anak gadisnya atas sebab tertentu. Juga demi menyelamatkan maruah keluarga. Ersalina terpaksa rela. Dia dinikahi Zain yang langsung tidak mencintainya. Namun, status isteri membuahkan kasih yang bukan sedikit. 

Zain cuba menyemai cinta untuk si isteri. Apatah lagi Ersalina terlalu baik melayaninya. Lalu, kasihnya melimpah di hati. Kala berhasrat menyambut cinta Ersalina, isterinya disahkan mengandung. Sedangkan dia belum pernah menyentuh isterinya itu. Kepedihan ini amat dalam lukanya. Ersalina merelakan kemarahan dan amukan Zain. Bibirnya tetap tersenyum biarpun hati luka dilapah. Sewajarnya hukuman ini diterima kerana memang dia bersalah. Tekadnya untuk setia pada Zain takkan dicalar walau apa pun yang terjadi. Dia ingin setia hingga ke hujung nyawa.

Tapi cerita versi novel dengan versi drama memang lain....

iolls yang nak xsabar2 nak tau cerita ni dia sanggup g popular cari buku ni....nasib ade...tu pun tinggal 2 je masa tu....hahaha...nasib menyebelahi daku tuk mengeluarkan duit dari purse ku....hahaha....

Masa baca novel ni...penuh la menjiwai kan...siap terbayang lagi pelakon si cantik manis....

NELYDIA SENROSE

ERSALINA - SETIA HUJUNG NYAWA

Amar Asyraf sebagai Zain suami Ersalina

Barisan pelakon
So uolsss jangan ketinggalan untuk menonton drama 28 episod ni....sangat lah sweet nya kan...

Jom dengar lagu AdaMu by Najwa Latif....

Sempena lagu untuk drama ni...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan