Khamis, 3 Januari 2013

~~REBATE TELEFON PINTAR~~


Kalau ikut dari budget 2013, pihak kerajaan akan memberi rebate kepada warga BELIA  (range age 21-40 tahun) untuk membeli TELEFON PINTAR @ SMARTPHONE (pilih la uollss nak sebut yang mane ....mendanya sama je...hikhikhik) . Uollss akan dapat rebate RM 200 untuk membeli telefon yang telah disenaraikan .....

Pilihan di tangan uollsss....meh aku list kan...senang nak pilih ye tak..
  •  Alcatel 993D
  • Alcatel One Touch Glory 2
  • Alcatel One Touch Inspire 2
  • The Buzz Phone
  • HTC Wildfire
  • Huawei Ideos X3
  • LG Optimus L3
  • Ninetology Black Pearl II
  • Ninetology Palette
  • Nokia 2730
  • Nokia 7230
  • Nokia Asha 305
  • Nokia Asha 308
  • Nokia Asha 311
  • Nokia C2-03
  • Nokia Lumia 610
  • Samsung Galaxy Chat
  • Samsung Galaxy Mini
  • Samsung Galaxy Pocket
  • Samsung Galaxy Y
  • Sony Xperia Tipo
  • ZTE Acqua
  • ZTE V790 
 Kalau tengok picture kat bawah ni korang akan lebey clear lagi gambaran tuk list2 di atas kan....cetengok...cetengok....



sila pilih dengan bijak hokey
      Untuk lebih details lagi...korang boley la g kat web SKMM
    Harap dengan sedikit info ni...dapat la memberi manfaat pada uolss sume....
    Even aku frust gak ni....sebab aku baru beli phone baru last month...even masa aku beli tu aku tau akan ade rebate tahun 2013 ni....tapi biasalah aku kan kurang sabar sikit....(plezzzzzz uolsss jangan contohi sikap aku yang ni!!!!- sangat la tak bagus)
    ....OK GUDNYTE UOLLSS....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan