Rabu, 16 Oktober 2013

FILM : BENCINTA


Assalamualaikum lovely

aku tau maybe agak lambat aku nak update tentang filem BENCINTA
tapi tapi tapi aku tetap nak hapdate jugak kat sini pasai filem ni ...
well aku memang le minat sangat dengan sicantik manis ND , and dat y this film is MUST watching
sebab tu la aku gigih g tengok cita ni even sorang  ... huhhh!!
ni la nasib bila bff dah ramai tamatkan zaman single mingle depa
sob sob sob

seriously tak tipu  ...this film is so so so so AWESOME
aku cakap ni bukan sebab semata2 aku minat dekat Nora Danish,
tapi sebab film ni memang memang best sangat2


setakat ni...aku rasa film melayu paling best yang penah aku tengok 
cerita dia yang penuh dengan pengajaran untuk kita as a woman/wife, untuk kaum adam as a man / husband and kita semua what FRIENDSHIP it is ...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan