Rabu, 16 Oktober 2013

PERFUME OOOO PERFUME



Assalamualaikum lovely

Aku yakin sangat-sangat yang sume orang ade fav perfume masing-masing kan
Aku dulu boleh dikatakan sangat loyal dengan BODY SHOP punya brand
and now now now ... aku dah mula 'curang'
ececece ....

MADAGASCAN VANILLA FLOWER PERFUME OIL
vanilla smell
VANILLA SMELL
-bau dia best wooo tapi dia sentiasa buat aku rasa nak makan ...hahaha
  tapi memang bau dia best sangat2 . ...soft je bau dia...so feminin :)


WHITE MUSKĀ® PERFUME OIL 
WHITE MUSK 
 - bau white musk ni pun best i tell u ... cuma bau dia kuat sikit kalau nak compare dengan vanilla tadi tapi 
   DONT WORRY bau dia still sedap untuk hidung orang sekeliling kamu ... acaceh
   sejarah aku berminat dengan white musk ni sebabnya masa dalam bas aku duduk sebelah one girl ni 
   and terbau aroma perfume ni dari ni ... terus jatuh cinta ...ececeh ... terus jatuh cinta dengan smell perfume 
   ni tau bukan dengan girl tu ...auuuuuu



 VERSACE BRIGHT CRYSTAL
- ya ampun perfume ni sungguh memikat kalbu aku ... ececece ... bau dia seriously sangat-sangat wangi 
  tak tau nak reclassified bau dia macam mane ... hahaha ... sungguh tak membantu ye tak ... tapi masa aku g
  cari perfume hari tu salesgirl tu bagi aku test bau dia ... uisshhhh terus jatuh cinta mak nob ... tapi perfume 
  ni aku jarang pakai sebab mahal ... sayang ... nak beli sebulan sekali memang pikir juta juta kali la 



AMORE MIO 
-amore perfume ni bau dia fruity. best tau bau dia ... i like i like i like ... harga dia pun tak mahal sangat ...
 cuma perfume ni takde penutup le ... so agak leceh bila nak bawak travel ... tapi bau dia tip top
 and lasting  ...

LOVE GENERATION SEXY
-di sebalik botol dia yang berambu ramba tu percayale dia memiliki bau yang yang sweet gitu ... hehehe bau 
 dia ade sedikit floral macam tu ... and soft je bau dia ... memang feminin la .. sesuai untuk wanita melayu     terakhir macam i kan ... plus harga dia pun tade le mahal sangat pun :)

 VIVA LA JUICY
-nengok botol dia pun dah mengancam kan siap bereben-reben bagai ... bau dia sangat KEBABOM bagi 
 aku , pendek kata bau dia sangat sangat best ye ... combination of sweet + gum smell ... ha macam mane tu 
 ea .. :) conclusion yang aku buat perfume ni bukan lah perfume yang indah khabar dari rupa ...hehehe



VIAL perfume  and miniature perfume koleksi aku ...
haishhh habis duit den
tapi tapi tapi daisy marc jacobs tu bau dia macam bunga rampai weh ... pelik amek 
tapi tapi tapi lancome, chloe , coach perfume tu pun best cume cume cume kalau nak beli size besar memang aku tak mampu la sekarang ni ...

actually ni tips untuk u guys la kalau nak beli perfume why not kita beli yang VIAL or miniature size ni dulu, sebab nak tengok bau perfume tu serasi ke tak dengan kita ... even bau perfume tu wangi tapi bila sembur dekat kita tetiba jadi tak mengancam kalbu kan ... hehehe sebab setiap orang kan keserasian dia lain2, so dari bazir bazir beli lepas tu tak pakai better guna cara ni dulu kan 

so ape pulak perfume fav korang ... boleh le share dekat sini kan 

psssss ... nak tau PERFUME apa yang murah dan berbaloi KLIK SINI :)  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan