Khamis, 13 Ogos 2015

PERFUME MURAH DAN BERBALOI


Assalamualaikum semua :)
Aku rasa girls memang suka collect PERFUME kan kan...
Well ,,, nama pun perempuan ... hihihi
Sebab aku pun macam tu, dat y aku tau...

Biasalah mukadimah aku untuk entry mesti tak berapa nak syokkkk ... adoiiiiii aiiii nyaaaaa punnnnn
Memang fail la nak tulis intro ni ... :p
Kisahnya hari tu aku p masuk Watsons memang majib singgah kot 3x seminggu ...hahaha
Asal balik dari tapau lunch, aku singgah situ, sampai pekerja tu dah cam muka aku yang bulat ni wey

Kalau kat watsons, tade le perfume yang harga ratus ratus tu kan ... yang ni sume mampu milik punya
Then sampai kat partition jenama essence ni, ternampak la box yang cute mute kan, biaslah kalau something yang packaging dia cantik, mestilah kita tertarik kan, betul tak???

Kebetulan ada botol untuk tester, itu pun dah tade titisan langsung dalam botol tu, kiranya dah habis la , gigih jugak aku tekan dan sembur2 untuk tau haruman dia macam mana ... gigih uollls ...
hasil dari dua variant tu, aku rasa yang like a day in paradise ni sangat ohsemmmm bau dia tau ,
not so strong and too soft dia punya bau, yang sedang2 je, memang best la bau dia ... kebetulan kat partition tu tinggal 2 box je untuk yang like a day in paradise ni, memang confirm ramai yang suka haruman ni...

Okay u guys yang nak dapatkan PERFUME ni boleh la p ke Watsons berhampiran dan dapatkan yang box colour hijau tau, 10ml dalam RM 18 something, tapi lepas diskaun korang just bayar RM 13 something je macam tu, murahkan ?
Just to inform korang yang dia ada dua variant , tapi bagi aku yang like a day in paradise ni bau dia best compared dengan yang satu tu ... yang satu lagi tu box dia warna biru, tapi tak best bau dia, macam tengit sikit la bau dia .... hmmmmm ....







p/s : girls, dont expect perfume less than RM 20 sama quality macam perfume RM 300 and above but overall yang ni memang puas hati :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan