Khamis, 5 Mac 2015

FASHION BROW DUO SHAPER MAYBELLINE


Assalamualaikum

Perempuan dengan make up tak dapat di pisahkan ... Ade jugak perempuan yang tak minat nak makeup bila keluar rumah ... cukup sekadar compact powder & lipbalm ... bagi aku mereka yang jenis macam memang berkeyakinan tinggi ...ehemmmm

Well aku bukan jenis macam tu , sekadar compact powder dan lipbalm unless aku dah telat & kemalasan melanda aku waktu tu ... cehhhh ...

Sebab aku sangat adore dengan eyebrows si cantik manis Nora Danish , maka aku pun pun memang akan focus more on my eyebrows bila nak kuar ...sometimes duduk rumah sajo pun aku melaramkan eyebrows aku !sungguh senah kan iolls ni ... gigih tau aku nak cari TIPS UNTUK LEBATKAN BULU KENING & LENTIKKAN BULU MATA

sumber : google
Then semalam saja je lah aku singgah watsons ... memang wajib singgah la once a week ... kadang2 sampai 3x seminggu aku p sana...nak beli apa tak tau la senah oii

Then tengok eh Maybelline ada product baru la ... macam best je macam best je product dia ni kan

Fashion Brow Duo 





then excited jugak nak cuba, tengok2 takde pulak untuk tester...alahai tak best betul la...tanya dekat staff watsons pun dia kata takde tester lagi ... alahai keciwa mak nob ... so hold dulu la nak beli...tunggu till ada tester nanti baru kita decide YAY or NAY kan ... (lagipun yang sekarang punya banyak lagi)

p/s : compared hitam ngan coklat, aku suka warna coklat lagi ... lebih natural ...

oh btw, uolls boleh TENGOK SINI untuk tau lebih lanjut pasal product ni okay ...

jumpa lagi d next entry okay

xoxo



Tiada ulasan:

Catat Ulasan