Rabu, 5 Oktober 2016

MOVIE : DEEPWATER HORIZON


Assalamualaikum semua and hello peeps 

Everytime kalau nak post story baru dekat sini mesti aku tak tau nak wat mukadimah dia cam ne...adeh. Dat y selalu je aku nya intro merapu dan tade kena mengena kan.hehehe

Korang dah tengok DEEPWATER HORIZON. ? Cerita dia memang best , tak sia2 aku terjah wayang sorang2. Hahahaha. 

Sepanjang cerita tu memang ngeri gak r aku nengok besi2, mesin2 dalam tu, gitu ke keadaan kat pelantar minyak. Hurm...no wonder la kan gaji depa sume banyak, risiko di mana2 weh. Serius aku yang penakut ni memang terasa ngeri je tengok besi2 yang besar gedabak tu...mayb gak sebab ia cerita kan so nampak la scary nya kan.hehehe

Cerita deepwater horizon ni berdasarkan kisah benar, tak silap masa taun 2010 platform tu tebakar. Masa penghujung cerita tu dia tunjuk la individu sebenar yang terlibat masa kat platform tu kan. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan