Khamis, 7 Mac 2013

PERCUBAAN PERTAMA KALI


Hari ni nak share sikit 
tentang
PERCUBAAN PERTAMA KALI
aku....
ish ape la yang aku try 1st time ni....
jeng jeng jeng....


ni dia...

COSMODERM SKIN CARE
yeay...aku pertama kali mencuba set penjagaan muka dari rangkaian
COSMODERM
tengok la paper bag dia tu...seyes comel uolss...
ok macam mane aku boley terpikir untuk menggunakan rangkaian cosmoderm ni....

sebab nya....
kulit muka aku ni boley la di kategorikan oily...esp...dekat bahagia T-ZONE tu....
so aku duk la mencari produk yang dapat membantu masalah oily di muka ku ini...
then....one day tengok dok ber fb...so terjumpa page COSMODERM....then aktiviti 1st...terjah album dia....then tgok dekat wall dia...so i pm admin page tu...then cerita la my problem, then admin suggest i untuk guna rangkaian tea tree foam..n set vitamin e...
tapi biasala....xterus beli lagi....
(sebab dah jeran or pengalaman lama banyak mengajar diri ini -- CEWAH)
so bermula la aktiviti yang sewajarnya...
bertanya pada pak cik google...
try search se maksimum mungkin testi2 pengguna skin care COSMODERM and dis time i cari semaksimum mungkin dari blog2 yang bukan menjual COSMODERM

KENAPA???

Sebab aku nak cari the real testi not a fake one...
paham x maksud aku di situ...
ye lorr...kalau pergi ke page penjual2 mesti aku akan juma e only +ve thing about dis product...
ape yang aku nak cari ialah advantages & disadvantages product ni
so bila dah puas hati n betul2 yakin barulah boley buat keputusan untuk
MEMBELI
am i rite???
HEHEHEHE....
so sebab malas nak beli on9...then g guardian...
tapi xbnyak la choice yang ade....
and sangat limited 
so masa g guardian tu i just bought dis one
 
foam cleanser
ok bagi aku pencuci muka dia ni best...and the best thing...after a month guna...muka aku dah 
KURANG OILY .....wah suka la kan....xsia2
berbaloi harga aku beli kat guardian RM 16.90

then lepas seminggu macam tu guna foam dia...rasa macam nak beli yang lain...yang admin suggest kat aku masa aku pm dia kat fb tu...
so aku refer dekat list ejen yang ade dekat page cosmoderm tu
cari ejen yang ade dekat seremban...

aku malas la nak beli online sebab eh....

1) ade caj pos...(RM 6 tu duit okeyyyy...boley lunch hari ni)
2) encik pos laju tu dah kenal aku...dan dia penah kata macam ni
"asyik muka awak je yang terima barang pos"
sentap aku beb!!!
hahahaha

so aku contact ejen dekat seremban tu nak mintak C.O.D....
then she said C.O.D. is FREE or NO CHARGES...
(memang itu yang aku nak = = => hahahaha)

so aku beli set yang ni...
SET VIT E
krim ni aku guna waktu malam sebelum beradu

yang guna once a week only okeyyy
nice smell!!!
so total untuk ke tiga2 produk vit e kat atas ni lebih kurang RM 58.xx, xsilap aku...xingt sangat tapi xsampai pun RM 60.00

so masa aku beli tu ejen tu bagi aku template....


korang refer ea....kecik la pulak....sory kalau xclear ye...

so next time aku cerita kenapa aku amik foam dari rangkaian tea tree & yang lain dari set vitamin e....

so for me
dis product is AWESOME....
seriously
i love COSMODERM
&
SANGAT BERBALOI!!

ok c u then next time...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan