Selasa, 5 Mac 2013

KTM 1 MALAYSIA....:-)


hi readers.....
rasanya sume dah tau pe itu KTM 1 Malaysia kan....korang....korang ade apply x.....sygnya kl x apply....rugi....

AKU??????uish mestilah apply.....(walaupun jarang aku naik komuter~~~wakaka)....eh jarang bukan bermaksud aku x naik komuter langsung kan.....

Nak apply dia murah je. ...RM 1 je....:-)....berbaloi la uolssss byr RM 1 tu kan tuk dapatkan potongan 50% daripada harga asal tiket tu kan.....SERIOUSLY BERBALOI OKEY......

mcm tadi....aku nk p KL......opppssss aku dari SOMBAN.....well....biasala aku pemegang lesen TAPI amatla takut nak drive.....lesen dah full uolssss tapi tapi tapi.....korang sambung la sendiri.....hahaha.....so khidmat KTM la yg menjadi pilihan aku.....so i'm so excited la kan nak guna kad ni.....1st time uollllsssss nak guna kad ni.....

so ape yang aku boley kata....dgn adenya kad ni boley la kita berjimat...hehehe...
itu je point nya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan