Khamis, 13 Jun 2013

Farmasi Body Control, Body Splash


Assalamualaikum
uolls pernah dengar tak tentang produk
Farmasi Color cosmetics
hari tu aku gi  kat salah satu rangkaian pusat jualan dia yang ado kat Malaysia ni
(biasale hobby aku waktu lunch hour)
^______^
 banyak gak rangkaian produk dia especially make up stuff for gegirl 
tapi hari ni aku mau share dengan uolls pasai 

BODY SPLASH 





Bau dia sangat wangi okey yang APRICOT COCO ni
tak percaya?
silakan mencuba ye!!

actually dia ade 3 variance, yang lagi 2 tu
- BERRIES VANILLA
and
-CHERRY ALMOND
tapi aku lagi suka yang APRICOT COCO ni sebab sangat wangi 
bau dia macam sweet2 gituuuu, **encik semut pun suka, hihihi**

note : mesti korang tertanya2 kan yang botol putih tu apa benda lak,
actually yang botol putih tu aku dah transfer separuh isi dari botol asal 
so senang la aku nak bawak gi mana2
tade la berat bag aku dan jimat space
hahaha!!
padahal bukan berat pun

untuk korang yang nak beli @ mau cuba sila la ye
harga dia kurang dari RM 50 untuk 200ml
bau dia...tahan lama
dari pagi  nak gi keja sampai balik keja still bau sweet lagi
^_____________^
oh kalau botol putih yang comel tu
RM 2 saje...dengan syarat beli le di kedai 2 ringgit...hehehe!!!
okey tata!!


 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan