Rabu, 12 Jun 2013

WHAT IS THE BEST METHOD TO LOSE WEIGHT??


Assalamualaikum deariesttttt ^_____^
How ur day today?
Mine???
a bit UPSET

during my lunch hour tadi, tergerak lah hati ni nak timbang
nak tau gak dah buat berapa penambahan lemak setakat 2 bulan ni
and
SURPRISE!!!!!
+ 6 KG dari before ni
WHAT !!!
6 KG 
OUCHHHHH.....
eh budak beralih bulan pun tak naik cam gini banyak tau!!
komain aku 'senang hati' sekarang sebab tu le 
MAKIN plus plus plus ni!!!

ni mungkin di sebabkan boleh dikatakan everyday, tiap2 pagi n petang aku amik menda alah ni
(kalau termiss pun adalah 1-3 hari dalam seminggu tu)

SODAP!!!

 serious SEDAP uolls TWIGGIES VANILLA CREAM ni!!
lepas tu hamekkkk ko, sodap makan sodap la badan den naik!!

and reason yang kedua sebab

2 bulan ni takde langsung buat workout!!
skipping pun tade
takat workout jari, tekan kalkulator & keyboard lappy - hari-hari( isnin - jumaat, 8.30 am till 9.00 pm), apelah sangat bakar lemak tepu aku ni....
yang aku tengok jari aku pun sama plus plus gak ayoyoyoyo

so uolls ...yang dah berjaya dengan maju jayanya kurang dalam > 5kg's boleh le share dengan kita macam mane ye uolls buat untuk kurangkan berat korang tu
sangatlah kita hargai
thanks in advance
^__________^

p/s : no matter what, kena jugak buang lemak2 tepu ni...ouuuuccchhhhh!!
 



 



 
 

 




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan