Khamis, 6 Ogos 2015

SO IN LOVE WITH NUTOX SERUM !


Assalamualaikum semua
Bila tak bz, boleh je hari2 nak update blog kan .... ecececece :p

If uolls ade baca blog aku yang xseberapa ni , mesti banyak content pasal skincare kan ...
Well , biasala aku ni memang susah nak setia dgn 1 brand skincare tu ... bercampur 2 la den dok guna
Alhamdulillah, so far semua serasi di hati... hehehe

Antara brand yang penah aku guna
COSMODERM  - so so je
SAFI RANIA GOLD  - xbest, buat kulit aku bertambah oily
SAFI RANIA - ok , best tapi gatal jugak tukar yang lain
SIMPLE - best , tapi gatal nak tukar jugak
ADHA - kulit putih, tapi benti sebab takut ada merkuri
SK-II - best , tapi malas nak apply step by step, nk kena guna kapas muka bagai ...
BIRD NEST - guna facial foam je, overall okay, dah 3x beli yang baru, maknanya ok la tu...hehehe

kat atas ni sume yang aku dah pernah rasa , n latest aku guna NUTOX pulak , btw NUTOX ni aku tak guna complete set lagi sebab hari tu aku baru beli BIRD NEST (ala yang scha alyahya jadi duta tu) punya facial foam , so banyak lagi , sayang pulak nak buang camtu je ...

untuk nutox ni , baru ade 4 je


1) EYE REFINER beli lama dah , bulan februari dulu, sekarang dah bulan 8, tahan lama kan hehehe
     one reason , sebab tak disiplin apply, hari ni apply, esok apply, tulat tak apply, next week baru
     apply semula ....

2) yang tiga tu semua baru lagi ..., nutox mask, cleansing oil & the serum ...

      
just nak habaq kat hampa sume, yang serum ni memang awesome sangat uolls ... serious tak tipu ...
aku baru pakai seminggu pun dah dapat rasa perubahan dia tau, apatah lagi nanti dah pakai habis sebotol serum ni confirm dapat kulit sehalus mulus fazura ... ceh angan2 mat jenin sangat kan ...

oh btw, untuk harga yang 45ml ni, RM 79.90, sekarang watsons bagi diskaun 10%, so after less dalam RM 71.XX . Yang 30ml xsilap aku lepas less dalam 50 something,

p/s : rugi betul tak grab masa awal2 dulu, diskaun 30% tau... ishhhh ish rugi rugi

nanti rajin aku update pasal mask & cleansing oil tu okay ! :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan