Isnin, 30 September 2013

NOVEL : LOVE YOU MR. ARROGANT


Assalamualaikum lovely . . .

Okey semua dah tau kan yang sekarang tengah duk hangat drama LOVE YOU MR. ARROGANT
bagi aku drama ni best and still boleh layan :)
selepas aku frust dengan ending drama CINTA JANNAH hari tu...ceh...kenapa tah ending dia sebegitu :(
adekah uolls berperasaan seperti aku ??

okey lupakan la CINTA JANNAH tu...so kita fokus pada yang sekarang ni
LOVE YOU MR. ARROGANT
actually cerita ni diadaptasi dari novel
rasanya semua tahu kan ...eh silap...mesti jugak ade yang tak tau kot...
contonya...adik lelaki aku letew...
confirm le dia tak tau...hahahaha


sebab aku malas nak taip dia nya sinopsis so aku upload je tuk korang dia nya sinopsis ya

so dekat atas ni korang boleh baca dia nya sinopsis plus dengan harga sekali...sengaja mak letak extra large tu tuk korang ... hehehe 

aku pun dulu macam tak berminat nak beli novel ni...cehhh...eksyen tu...tapi lepas tengok drama dia yang dah beberapa episode ni...eh macam best je...terus gi popular dapat less 10%...ceh 10% je even i ada member card ... INI TIDAK ADIL !!

so dengan mengambil masa yang tak sampai 1 hari tuk khatamkan novel ni ...(yela novel ni tak tebal pun, tak ingat la berapa page tah), aku tau la jalan cerita dia...hehehe...dekat novel macam tak berapa nak layan sangat pun la...mayb sebab cerita yang terlalu pendek kot . . . .
eh nape dekat drama macam layan je kan . . .confuse jap ni . . .
sama macam cerita TEDUHAN KASIH nipis je novel nya...hehehe

dalam banyak-banyak babak tu aku suka babak yang kat bawah ni

okeylah...rasa macam tak best nak taip panjang2 hari ni ...hati ni dup dap dup dap je...awat tah ? ? ?

jumpa lagi . . .

nak download OST LOVE YOU MR ARROGANT sila KLIK SINI

p/s : terima kasih baca entry ni . . . jumpa lagi :)



2 ulasan:

  1. nak beli kat mana ye

    BalasPadam
  2. hi tanpa nama : popular pun ade .. members popular boleh dapat 10-20% discount ... depends pd promosi mereka :)

    BalasPadam