Rabu, 8 Mei 2013

NOVEL : LELAKI EKSKLUSIF


Assalammualaikum....

Lama dah rasanya tak cot cet cot cet kat sini...
Sangat2 bz lately...
Bz2 pun sempat lagi tu baca novel kan...

Kalau bab novel,  tak tido pun tak hape(lepas habis baca novel, tido le....ape ade hal...ye tak)...:-)sebab tu aku sarankan diri aku baca time weekend je...

korang dah baca ke LELAKI EKSKLUSIF
keluaran karya seni...

so for those yang tak baca lagi tu...sila la baca sampai habis ye entry aku ni..:-)

** SINOPSIS **


harap2 korang boleh baca dengan clear pic sinopsis yang aku attached tu ye...:-)
 
Cerita ni aku beli sebab 1 je...

Sebab si cantik jelita ni ha

 

Dari pembacaan aku before aku beli novel ni, novel ni memang khas watak heroin tu untuk 
NORA DANISH....nama heroin cerita ni pun NORA DANISHA....ada tambahan A di hujung...

Hero lak WAN MUKRIZ....hurm...tak boleh nak bayangkan ADI PUTRA lak...hehehe...

Cerita dia bagi aku NOT BAD la...just SO SO je...mayb sebab tak tebal kot..dengan 413 m/s....hurm...nipis la bagi aku....so tak banyak sangat konflik dia kan...

NORA dalam cerita ni gadis berusia 19 tahun yang periang dan selamba. Seorang anak yang tidak diendahkan oleh kedua ibu bapanya yang telah bercerai. Manakala Wan Mukriz pula baru pulang ke Malaysia selepas bertahun2  membawa diri ke luar negara disebabkan konflik yang dihadapi dengan abang, ibu tiri serta nenek. Pulang ke Malaysia, dan bekerja dengan datuknya dan menjadi bos kepada Nora. 

Demi menyelamatkan Nora, Wan Mukriz mengambil keputusan untuk menikahi Nora tanpa pengetahuan sesiapa terutama abangnya Wan Arif yang turut menyimpan hati pada Nora. 

WAN Arif yang tanpa jemu memikat Nora, akhirnya kecewa dan malu apabila mengetahui perkara sebenar. Kecewa sebab Nora dah jadi adik ipar sendiri, dan malu sebab sebelum ni dia tak pernah kalah dengan Wan Mukriz. Dalam segala hal, pasti dia yang akan melebihi Wan Mukriz. Di sebabkan itu juga, dia membawa diri jauh dari keluarganya.

Selepas menghadapi beberapa kesukaran dan halangan akhirnya heppy ending..apenya heppy ending dia...hehheeh...NORA & WAN MUKRIZ hidup bahagia la ape lagi kan....:-)

Okey uollls yang nak dapatkan novel ni boleh la ye pergi ke POPULAR ke MPH ke...asalkan kedai buku ye....
Dengan harga SEM.MSIA = RM 18.00 dan SABAH/SARAWAK = RM 21.00, (hari tu aku beli ade diskaun 25%, saja aku nak kecohhh....hehehehe)

keluaran : KARYA SENI ( tak silap aku kalau beli online dekat KARYA SENI dapat diskaun RM 3, and free postage)
Penulis : WAN AWLIYA RAYQAL
okey uolss...



TERIMA KASIH DAUN KELADI,NANTI SINGGAH2 LAGI YE....:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan