Isnin, 13 Mei 2013

MENCARI SUPPLEMENT YANG SESUAI ?

Assalamualaikum

Hari ni aku nak tanya sikit pada korang sume supplement apa yang sesuai untuk dapatkan struktur kulit yang cantik, bukan di muka je ye...HARUSLAH diseluruh badan kita

Aku ada gak buat survey produk yang aku nak tu
 
sumber : MR. GOOGLE
 
SUMBER : GOOGLE

  
SUMBER : GOGLE



 
sumber : google

sumber : google

Banyak lagi produk yang aku duk usha sebenarnya, tapi makin banyak aku usha makin pening lak kepala...aiyo...
dah tak nau nak amik yang mata
** blur **
 
tapi kalau boleh aku nak beli yang hari ni aku consume menda tu esok pagi aku bangun dah dapat result yang menakjubkan
kulit halus, putih, takde cacat cela nya la
orang kata perfecto
wah memandai saja bagi perkataan perfecto tu ye
hahaha...ade ke...??
kalau ade boleh le bagi tau ye
kalau ikut logik akal memang le NANHADO
 
sekarang betul-betul musim 'lambakan' produk kecantikan kan...
so kena la pilih dengan bijak mengikut bajet yang dihadkan.
 
Kalau boleh tak mau la yang mahal sangat
ikut kemampuan kita la kan...
 
Kalau korang baik hati boleh la bagi cadangan kat aku nak pilih yang mana satu
dah tak tau nak pilih yang mana
nak baca testi pun takut
takut terbaca testi menipu
huhuhu
nanti duit habis result pun tak memuaskan hati
kecewa lak nanti
 
 
 
 
 
 
 

 

5 ulasan:

  1. Boleh cuba produk shaklee. Selamat,semulajadi dan berkesan insyaallah.
    https://www.facebook.com/pages/Ku-Anggun-SM-Supplement/548674608511537

    BalasPadam
  2. salam... bagaimana perubahan sekarang?? xnk cuba produk poly c USANA>>... USaNa POLY C 600mg per tablet... boleh sms / wassup/wechat 0134702674...

    BalasPadam
  3. KU ANGGUN : yup currently mmg sy consume shaklee vit c :)... mayb nk try vit e pulak lps ni

    BalasPadam
  4. Muhammad Nasir : thanks for ur suggestion ... will look USANA details :)

    BalasPadam
  5. Boleh tray produk RxYoung for info call eiza 0183664296

    BalasPadam